Powered by ZigaForm version 4.1
Kotisivujen suunnittelu

Kotisivujen suunnittelu

Kotisivujen tarkoituksena on tienata yritykselle rahaa

Yrityksen kotisivujen – niin kuin kaiken muunkin markkinointiviestinnän – tarkoituksena on tienata yritykselle rahaa. Tämä on niiden ainoa tarkoitus ja miten se tehdään, määritellään suunnitteluvaiheessa.

Sivujen tarkoitus on ensin määriteltävä.  Onko tarkoituksena se, että asiakas löytää netistä yrityksesi, yhteystietosi, tarjoamasi tuotteen tai palvelun?  Onko tarkoituksena erottua kilpailijoista ja millä tavoin? Haluatko tiedottaa kampanjoistasi?  Haluatko tiedottaa jostain muusta?  Onko tavoitteena kerätä postituslistaa tuleville kampanjoille?  Halutaanko verkkokauppa?

Asiakas ostaa yleensä vain sitä, mitä hän tarvitsee ja sen vuoksi kotisivujen suunnittelussakin on hyvä idea tehdä ne asiakkaasi näkökulmasta.  Aivan liian usein näkee ammattimaisesti tehtyjä, mutta tuotekeskeiseen myyntiin perustuvia verkkosivuja.  Sellaisissa asiakas kyllä kokee tuotteen tai palvelun hyväksi, mutta ei tiedosta, miksi pitäisi ostaa.

Kaikkeen tällaiseen keskitytään suunnittelun siinä vaiheessa, kun kotisivujen suunnitttelussa asetetaan sivuille jokin tarkoitus.  Sehän voi olla myös vain se positiivisen ensivaikutelman luominen ja yhteystietojen löytyminen Googlessa.

Laatuun kannattaa satsata

Hankittaessa kotisivut yritykselle suunnittelu alkaa verkkotunnuksen rekisteröinnistä ja oikean konesalipalvelun valinnasta edeten kokonaisvaltaiseen visuaaliseen vaikutelmaan.    Myös kilpailijat on suunnittelussa huomioitava.  Aasa Studio tarjoaa laadukasta konsultoivaa suunnittelupalvelua, missä on huomioitu niin verkkosivujen vaatima tekniikka kuin ulkoiseen ja sisäiseen viestintään liittyvä liiketoimintaosaaminenkin.  Mikä parasta, kaiken saa yhdeltä toimittajalta.

Näkyykö yrityksesi internetissä?

Laadukkaiden kotisivujen avulla luot yrityksestäsi uudelle asiakkaalle positiivisen ensivaikutelman ja vahvistat nykyisten asiakkaiden käsitystä laadustasi. Unohtaa ei myöskään sovi unohtaa hakukonenäkyvyyttä. Jos yritystäsi ei löydy internetistä, uusi asiakas ei aina tiedä sen olevan edes olemassa.  Kotisivut tehdään aina mahdollisimman hakukoneystävälliseksi ja tarpeen mukaan voimme sopia myös hakukoneoptimoinnista.

Mikä on Aasa Studio?

Yrittäminen on haastavaa, mutta se myös antaa paljon. Uskon kuitenkin, että Sinulla on tärkeämpääkin tekemistä kuin keskittyä tietotekniikan jargoniin, kotisivujen visuaalisuuteen tai miten saat sivusi näkymään kilpailijoitasi paremmin hakukonetuloksissa. Sen työn voit jättää minulle. Minulla on yli viidentoista vuoden kokemus teemasta kotisivut yritykselle – ja pitkä kokemus myynnistä, markkinoinnista ja yrittämisestä. Osaan muutakin kuin tietotekniikan. Yrityksen kotisivut ovat tärkeä kilpailutekijä. Olipa tarpeesi sitten yrityksen yhteystietosivu, laajempi kokonaisuus, verkkokauppa, useamman toimipisteen erilliset sivustot tai mikä vain idea, ota ihmeessä yhteyttä. Teen mielelläni kilpailukykyisen tarjouksen.

Sulje valikko